The Naked Dog – Ontsluierd!

De laatste maanden was er heel wat getweet over een mysterieuze naaktkalender. Story, Gazet van Antwerpen en een paar andere bladen kregen er lucht van en publiceerden enkele stukken. Op de facebook van Hachiko kreeg je af en toe een glimp te zien. En ook mijn blog kon je al wat lezen. Toch lekte geen enkel beeld in de (sociale)media. En dat is op zich erg bijzonder in deze tijd.

En geheim is geheim! Zelfs op de benefiet kreeg niemand een glimp van de foto’s te zien alvorens de BV’s, in het bijzijn van de pers het doek over hun foto zagen verdwijnen.

 

Nadia bewaakte plichtsgetrouw tot de allerlaatste seconde de foto’s.

Iets over twaalf uur was het dan zover!  The Naked Dog wordt ontsluierd.
Nadat de BV’s in het bijzijn van de pers hun foto konden bewonderen en becommentariëren, kon iedereen een kijkje van dichtbij nemen.

Wie de de foto van zijn idool een plaatsje wou geven in eigen huis, kon bieden. En er werd grof geld neergeteld. Tot 250 euro’s per foto!

Alle foto’s zijn gebundeld in een mooie verjaardagskalender. Bij Hachiko te koop voor 15 euro.

 

Tot slot een woordje van dank. Het was me een eer en genoegen dat ik van Hachiko het vertrouwen kreeg om aan dit project mee te werken. Ik ben minstens even vereerd met het vertrouwen dat ik van al die grote namen kreeg. Men weet wel dat het resultaat artistiek en stijlvol zal zijn, maar voor een wildvreemde fotograaf en zijn team in je adamskostuum poseren, is toch niet evident.

 

Een gedachte over “The Naked Dog – Ontsluierd!

Plaats een reactie