Assistent gezocht

Wie houdt van honden en hondenbaasjes en wil me assisteren op zondag 05/06/2016?
Op de WOEFDAG verzorg ik een fotostand waar baasjes een afgedrukte foto van WOEF cadeau krijgen. Ik heb die dag nood aan een assistent.
Taak:
– ’s morgens en ’s avonds even helpen met opzetten afbreken van de opstelling.
– Na de shoots krijgen de mensen een foto afdruk daarvoor heb ik een assistent nodig.
  • Foto’s inladen in een programma (Light Room, geen ervaring nodig. Je leert het in twee minuten)
  • De baasjes begeleiden bij het kiezen van de foto.
  • Foto afdrukken en in een mapje steken.
Je kan met mij carpoolen van uit as Mechelen – Brussel.
Interesse? 0492/27 95 98 of info@hondenfotograaf.be
Geef een reactie

