Sport met SIGMA 120-300mm F2.8 EX DG OS

Toen ik vorige keer deze test uitvoerde bleef het een open vraag op de Sigma 120-300 als sportlens dienst kan doen.  Zeker omdat hondensporten als Agility een pak meer vergen van de AF dan pakweg wielrennen, paardensport en zelf motorsport.

Zondag was het wat mistig weer.  Ideaal om na te gaan wat de sigma en de wat trage D800 op hoge ISO’s als sportcombinatie presteren.

Pre-Focus en timing blijven cruciaal, maar de resultaten zijn pupbliceerbaar.  Bij mooi weer haal je uit deze combi zeker portfolio beelden.

3 gedachtes over “Sport met SIGMA 120-300mm F2.8 EX DG OS

    • Dag Kurt,
      Ik zie dat de foto’s genomen zijn op BHV en het laatste hondje zit in de zelfde groep als mij. Ik vermoed dat de eigenaar het super zou vinden mocht zij zo’n mooie foto van haar Spaanse schoonheid (in actie) krijgen. Zou ik of u de originele foto aan haar kunnen/mogen bezorgen? Verder vroeg ik mij af of u plannen hebt om nog eens naar een agility training te komen in BHV.

      Opmerking: wegens privacy vermeld ik hier liever niet de naam van de eigenaar.

      • Heykes,

        Ik kom misschien naar de wedstrijd op den BHV komende zaterdag. Alles hangt wat af van een shoot die ik nog achter sta voor WOEF. (Met het geweldige weer dat we gehad hebben….).

        Ik dacht de foto’s eens af te printen en aan de mensen te geven.

        Maar digitaal kan ook. Naar welk e-mail stuur ik de foto?

        Grtz
        Kurt

Geef een reactie

