Golden Oldie heeft een baasje gevonden

Joepie! Ik heb een nieuw baasje gevonden!

Hallo! Ik ben een Golden Oldie van ruim 9 jaar.  Mijn baasje is vorige week plots overleden en nu zoek ik een mandje waar ik mijn oude dag mag doorbrengen. Ik ben een gecastreerde Belgische Mastiff reu en hou van een rustige omgeving (van jonge kinderen wordt ik wat zenuwachtig). Uren door de bossen lopen lukt mijn oude poten niet meer, maar ik hou wel van een dagelijks ommetje. Mag ik bij jou komen logeren? Stuur dan een mailtje naar lucbaillieu@hotmail.com of bel 0497482730.

Deel deze post ook op jouw blog of Facebook, ik zou zo graag een nieuw baasje vinden! Scan_20150221

Geef een reactie

