Eigen lof…

… stinkt, maar toch wil ik mezelf even bewieroken.  Eerder vroeg ik jullie steun voor deze fotowedstrijd.

Erg bedankt aan alle stemmers!!!

En hoewel ik de publieksprijs niet heb gewonnen (een blog kan niet op tegen een Facebook stemmenmachine denk ik), ben ik toch in de prijzen gevallen.  De vakjury vond mijn Cheeta foto een 3de plaats waard! In een top drie eindigen van 1500 inzendingen vind ik echt een eer en een mooie erkenning. Even mooi is de prijzenpot. We mogen met z’n twee meevaren in de Joker luchtballon!

Er ligt al een reisje vast naar Botswana. Als Joker in 2015 een nieuwe wedstrijd inricht, doe ik nog eens beroep op jullie steun ♥

3 gedachtes over “Eigen lof…

Geef een reactie

