Taart!

Want onze James is net een jaar geworden!  En dat vieren we hier steeds met lekkere taart en een lange wandeling.  Vandaag was het een “zwem”wandeling langs de Nete.
Onze puppy mag dan al ruim 65kg wegen, tot een jaar of twee zal hij nog groeien en uitzetten. Dat belooft, want Durko en Twix heeft hij in hoogte al voorbijgestoken.

 

5 gedachtes over “Taart!

    • Proficiat aan kasper!
      ‘k moet bekennen dat hij eigenlijk al een week geleden jarig was…
      Maar met de drukke agenda op het werk, de fotoshoots voor de kalender, WOEf etc… hebben we het vandaag gevierd…
      Vergeet de woefdag zondag niet he! Gratis foto! Deze keer is’t studio in de hoofdtent.

  1. Hoi! Ik heb jullie gisteren gezien, gezwaaid, maar er was zoveel volk, dus je hebt me wellicht niet gezien 🙂 Wat is James groot zeg! Het ziet er me een hele brave uit! Ik zag hoe die blaffer heel de tijd James wat uitdaagde! Ik had er een beetje medelijden met James 🙂

    • Heykes,

      Jawel ik je gezien, maar idd niet gesproken door de drukte.
      We wouden onze “bende” ook wat in de gaten houden. James is een heel zachte hond (geeft zelf zijn speeltjes af een pupjes als ze blaffen!). En net een jaar is zo’n kantelpunt he. Maar we zijn super tevreden hoe met heel die bende omging. ’t Was wel een superbende gisteren.

      Tot de volgende! dan maken we zeker tijd voor een praatje!

      Grtz
      K&K

Geef een reactie

