Dikke vrienden…

Hier hoeft geen uitleg bij.

Een gedachte over “Dikke vrienden…

  1. zo cute!!! Hoe gaat ie met jullie? Weer lang geleden dat we elkaar gezien hebben, hé! Hier alles goed, buiten het feit dat mijn bloed niet goed is (ik neem mijn schildklierpillekes niet meer op, en dat is een probleem), en Steve zijn vinger gebroken is. Nu die is al 6 weken gebroken hoor, na een val met zijn fiets. maar gisteren heeft hij AL platen laten nemen 😉 De Kasper ligt hier cute op mijn buikje te slapen in mijn trui 😉 Veel groetjes, ook aan Kathleen en geniet van je twee deugenieten! Sigrid

    Date: Mon, 18 Nov 2013 18:03:42 +0000 To: sigridpas@hotmail.com

Geef een reactie

