Wereld Dieren Dag – Foto’s Rijmenants Online

Naar aanleiding van Wereld Dieren Dag  was ik voor de derde keer te gast bij de Interieur en dierenzaak Rijmenants.  We kunnen stilaan van een traditie spreken.  De decorbouwers hadden zich in Massenhoven weer serieus laten gaan!  De hondensnackbar was helemaal opgebouwd met oude houten kisten en kratten.  En naast deze overheerlijke snackbar mocht ik mijn studio opbouwen.  Ik mocht zelf een poepchic zeteltje gebruiken!  Nieuw dit jaar was dat ik ook in hun zaak te Wuustwezel mocht fotograferen.  Een gevuld weekend!  Bijna 150 klanten ontvangen over twee weken een mooie foto.  En dat bovenop de verrassing en de snacks die men dit weekend al kreeg. Als dat geen geste is!  Een betere klantenbinding bestaat er niet.

De teller stond op 1674 foto’s.  Na een strenge selectie houden we daar iets minder dan 2/3 van over.  Deze foto’s zijn inmiddels netjes bewerkt en worden momenteel naar de webshop geladen.

Op je afdruk is het nog even wachten, maar extra foto’s zijn nu al te bekijken en te bestellen in onze Webwinkel :

http://www.hondenfotograaf.be/Webwinkel.html

Geef een reactie

