Voor de fotografen: Koopjes!

Ik heb me weer eens ferm laten gaan… Ik hou van licht in alle vormen en maten en daarom heb ik een set Elinchrom Quadra’s gekocht. En om wat compacter op de baan te zijn, kocht ik onlangs ook al een serie Manfrotto 1004BAC’s.

’t Ja ne mens kan niet blijven verzamelen, en dus zet ik een en ander te koop. Alle materialen zijn perfect in orde en hebben maar erg lichte gebruikssporen.

  • 2 x Manfrotto lichtstatieven 004B. Professioneel en onverwoestbaar materiaal: 150 euro.
  • 2 x Elfo AST-3R Lichtstatieven. 100 euro.

Voor de “Strobisten” onder jullie:

  • Lastolite Ezybox 60x60cm waarmee ik onder meer deze en deze serie maakte: 65 euro.
    De Ezybox lever ik met de “lollypop” voor reportageflitser. ’t Is echt een heel veelzijdig ding. Bekijk deze video’s maar eens.
  • Nikon SB-800 speedlight: 220 euro in prima staat. In originele doos, met zakje, filters, diffuser en 5e batterij houder.

Geen stobist type, maar meer een natuurlijk licht fotograaf?

  • Mijn Sunbounce Mini Reflector (90x125cm) wit/zilver + grip-head om de reflector op een statief te monteren, is te koop aan: 240 euro.
    Deze serie werd met dit materiaal gemaakt.

Alle materialen kunnen getest en gekeurd worden in Bonheiden.

Geef een reactie

