Als kool…

Puppy’s groeien als kool. Dat is algemeen geweten. Maar een duitse dog pup, daar gelden alleen de grootste superlatieven!!!
Net terug uit de bergen is James, helemaal niet meer de James als ik toen ik het huis verliet! Toen 8 weken en 10kilogram. Nu trippelt er hier een dogje van dik veertien kilogram rond! Op twee weken tijd!!!

Als de regen wilt minderen, spelen we nog wel eens paparazzi. Maar enkele snapshots van James’ eerste week ten huize hondenfotograaf krijgen jullie bij deze.

 

 

3 gedachtes over “Als kool…

  1. Kurt&kathleen,

    Buldozerke is verlopig nog beetje groter ,zal ni lang meer duren.
    Heeft een leuk kopje
    En ja mag stoppen me regenen wou in de tuin werken.
    Ik zie jullie morgen in Beervelde

    Pedro

      • Ik ben er morgen als bezoeker
        Als ik had geweten dat je er ging staan hadden we het met twee kunnen doen??
        Tot morgen Kurt
        Pedro

Geef een reactie

