Hou jij van avontuur?

UPDATE

We waren succesvol!
De Bergpallieters hebben de hoogte van de Mt Everest maar liefst 4 keer bereikt!

Ikzelf heb ook mijn steentje bijgedragen en klom zowat 1750 meters. Daarvoor moest ik ca 120 keer onze klimmuur beklimmen.
Goed voor een derde plaats in het individuele klassement.

 

Aan het bestuur en alle helpende handen:
CHAPEAU! ’t Was een mega goed georganiseerd evenement! De sfeer zat er van de eerste tot de laatste minuut dik in. Ik heb me super geamuseerd!

Aan de sponsors: Dikke merci! Ik ben erg blij met de gratis workshop die ik bij http://www.namaste-mountainguides.com/ mag volgen!

Hou je van avontuur?  Heb je geen hoogtevrees?  Help de Bergpallieters om de hoogte van de Mt Everest te overstijgen op hun buitenklimmuur.

Inschrijven kan via deze link: http://www.bergpallieters.be/klimmarathon.html

Deze “bult” is er eentje in Arola – Wallis.  Nog niet half zo groot als Mt Everest, Maar daarom niet minder mooi.

Een gedachte over “Hou jij van avontuur?

Geef een reactie

