Foto’s dierenzaak jacaranda online

Vorige zondag was ik te gast op de opendeurdag bij dierenspeciaalzaak jacaranda .
Je merkt meteen dat zaakvoerder  Stijn, en zijn vrouwtje, veel meer zijn dan enkel handelaar.
De passie voor honden staat bij Jacaranda centraal!  Je kan je troetel laten verwennen in het trimsalon dat geïntegreerd is in de winkel, en elke vraag, of het nu over voeding, verzorging of opvoeding gaat, wordt met veel deskundigheid beantwoord.

’t Was erg gezellig bij dierenspeciaalzaak Jacaranda!
Dank aan alle baasjes en troetels die voor ons wouden poseren.  De door jou gekozen foto, geschonken door dierenzaak jacaranda, is vandaag met B-Post naar de winkel verzonden.

Wie graag nog extra foto’s wenst, kan de foto’s bijbestellen via onze webshop.

5 gedachtes over “Foto’s dierenzaak jacaranda online

    • Pedro,

      Niet vergeten om de dogtrekking door te geven voor de WOEFDAG he. Ik heb alvast de redactie ingelicht. Als je nog spullen voor de aankleding van jullie stand wenst (rugzak, tentje, kookvuurtjes etc…) wel op tijd laten weten, want ik ben de week voor woefdag in sardinie. we landen maar tegen middernacht, dus ik zet het materiaal al een week eerder klaar.

      • kurt,

        als jij zorgt dat jij je kookvuurtje mee hebt zou super zijn
        rest heb ik tentje,slaapzak,rugzak
        ik breng de grote tent weer mee zodat we droog staan
        ik stuur seffens direct een mail naar woef

        pedro

Geef een reactie

