Gefeliciteerd Goofy!

Goofy werd op 5 januari precies een jaar.  En dat moest gevierd worden!  Net als de traditie bij de grote broers kreeg Goofy zijn verjaardagstaart.  Hij was er ontzettend blij mee.  En volgens ons heeft hij het Guinness Book of Records taart eten wellicht verbroken.  Want na “Goofy OK” verdween het taartje in minder dan een seconde….

Hmmmm… Pure verwennerij!

Blaas dat kaarsje dan uit baasje!

OK, ik doe het zelf wel!

En nu nog een kluif! Ik word hier verwend!

Na al dat lekkers, tijd voor een dutje! (Yep, ik slaap met mijn ogen open. anders zou ik eens iets leuks kunnen missen)

Wij slapen liever met de ogen toe…

3 gedachtes over “Gefeliciteerd Goofy!

  1. Pingback: Groot Feest! Proficiat Titje!!!!! « Hondenfotograaf – Kurt Pas

Geef een reactie

