Beestjes en Baasjes 2011

Het paasweekend was weer geweldig! Niet enkel het weer was geweldig, maar ook Beestjes en Baasjes in de Expo hallen te Gent.

We kregen in onze fotostudio, op de stand van het casting agentschap “Animal Star Maker”, heel wat trotse baasjes op bezoek. Hopelijk hebben jullie niet al te lang moeten wachten voor we jou en je  kanjer konden fotograferen.

 We zijn druk bezig om alle foto’s te verwerken en on-line te zetten. Telkens er een gedeelte geladen is, zal ik een update maken van deze blog-post

De foto’s van zaterdag staan inmiddels on-line.

De foto’s van zondag staan nu on-line!

De foto’s van maandag staan nu on-line!

7 gedachtes over “Beestjes en Baasjes 2011

  1. Hey hey

    Ik zou graag een paar foto’s van Airco (en Yosca) gebruiken op mijn blogpagina. Ik wil er twee bestellen. Maar er staat vier? Hoe berekend je site dat? Ik ben niet zo goed in online bestellen.

    Kun je me helpen, want ik begrijp het systeem niet zo goed.

    Groetjes Mireille en hulphond Airco

  2. Hey Kurt,

    Beestjes & Baasjes was inderdaad weer geslaagd.
    We hebben onze foto ondertussen al besteld. 🙂
    Wat een schatje is jullie Goofy toch. Dat wordt later hopelijk een geweldige assistentiehond. 😉

Geef een reactie

