De kracht van internet media.

Thanks iedereen voor de reacties via de blog en e-mail!!!

Ik ben alle reacties aan het oplijsten.

Omdat het heel wat rassen zijn die ik in een beperkte tijd moet fotograferen en verwerken (ik ga uit van één a twee uur per sessie), ga ik o.a. rekening houden met de woonplaats van de “modellen”.  Dat hoeft niet noodzakelijk in mijn buurt te zijn (niet iedereen is even mobiel).  Als de baasjes van verschillende rassen in mekaars buurt wonen is dat ook handig.

Onder het motto “Hoe meer zielen hoe meer keuze…” mag je uiteraard nog steeds reageren op deze oproep.

Grtz

Kurt.

Geef een reactie

