Waar zijn we zo allemaal mee bezig?

‘t Heeft hier een tijd stil geweest op de blog. Ik heb weinig updates geplaatst van recente shoots en publicaties.

Niet omdat ik op mijn luieren aan het rusten was, veel eerder omdat de agenda zo overvol zat.

Voor WOEF mocht ik deze maand de foto’s leveren voor het rasprofiel van de pekinees. Hiervoor ging ik langs bij de kennel Of The Monkey Lions  in Hombeek. Ook de cover foto van het rasprofiel van de poedel mocht ik leveren. Het prachtbeest dat de cover siert kwam ik vorig jaar tegen op de WOEFDAG te huizingen. Zo zie je maar. Je kan ons op 5 juni een bezoekje brengen en wie weet eindig je ooit op een cover!

Het showbizz artikel zat al langer in de pijplijn. Boordevol informatie en op vlak van fotografie een specialleke. Niets spectaculairs, maar de omstandigheden waarin we fotografeerden waren niet veel zaaks. Vriestemperaturen, hier en daar een sneeuwvlok en pikdonker. Om toch geen platgeflitste, steriele, foto te maken hebben we shoot op z’n strobists aangepakt. Als ik de tijd vind, pen ik wel even neer hoe en waarom.

2 gedachtes over “Waar zijn we zo allemaal mee bezig?

    • Hey Fenne, de hond zelf zat nog in mijn geheugen, maar ik kan er geen baasjes bij verzinnen. In elk geval was de poedel ook bij Walter van het castingbureau Animal Star Maker opgevallen. Hij zal dus heel wat in z’n mars hebben.

Geef een reactie

