Hier ben ik dan! Goofy

Hallo allemaal!

Ik ben Goofy. Een Hachiko assistentie hond in opleiding. De komende 15 maanden zal ik bij Kathleen en Kurt wonen. Kathleen gaat me helpen om een toffe en goede assistentie hond te worden. Bij de eerste kennismaking, op de informatievergadering heb ik hen uitgebreid besnuffeld.  Ze zijn echt de max! Ik ben blij dat ik met hen mee naar huis mocht  En toen ik bij hen thuis kwam volgde een mooie verrassing. Twee reuzen van speelkameraadjes.  Maar we komen goed overeen hoor. Ik mag alle speeltjes van Durko stelen en aan Twix zijn oren en lippen sabbelen.

Zaterdag zijn we gaan wandelen. Eerst hebben we naar de treinen gaan kijken en daarna lekker gaan wandelen langs de Dijle. Leuk was dat! Onderweg heb ik nog kennis gemaakt met Ziva. Ziva is een mooie jonge meid van een  Mechelaar. vandaag mocht ik naar de welpenklas op de hondenschool en daarna was er een familiefeest met heel wat kleine mensen. Kinderen noemen ze die. Ook leuk hoor, die kleine mensen. DIe willen me allemaal streeltjes geven.

Nu ga ik slapen, maar ik zal hier regelmatig iets in mijn dagboek pennen.

Goofy

14 gedachtes over “Hier ben ik dan! Goofy

  1. Pingback: Het Paasweekend …. « Hulphond Airco

  2. Pingback: De “G”-tjes steunen Hachiko! Jij ook? « Hondenfotograaf – Kurt Pas

  3. Pingback: Goofy viert nieuwjaar mee! | Hondenfotograaf - Kurt Pas

Geef een reactie

