Lacie 324


Op aanvraag van enkele Twitter contacten, een snapshot van mijn werkplek met de nieuwe Lacie 324.

Rechts zie je de gecalibreerde Lacie, links een niet gecalibreerde Eizo die ik van de schroothoop heb gered (niet de CG serie, maar een gewone FlexScan waarvan de voeding stuk was).

Ik heb bewust voor 24″ breedbeeld gekozen omdat ik in de LR3 develop mode dan nog een vrij grrot beeld heb naast mijn pallet.
De tweede moni gebruik ik dan om de beelden te selecteren of om de mail en de sociale media tegelijkertijd met LR te bekijken.

BTW… Het hel witte licht in de achtergrond (keuken) is een SB900 die op 1/128ste het plaffond verlicht. Getriggerd met een Phottix Atlas die ik aan het testen ben.

WordPress financiert zichzelf met google ads. Indien er google ads aan deze blog worden toegevoegd, distancieren wij ons volledig van onderwerp en inhoud die door google ads wordt geadverteerd!

3 gedachtes over “Lacie 324

Geef een reactie

