Opendeur bij HS Mijn Trouwe Vriend te Neeroeteren.

Opendeur bij Hondenschool Mijn Trouwe Vriend te Neeroeteren is altijd fun.

Buiten tal van demo’s met o.a. Flyball, agility, gehoorzaamheid en geleidehonden, organiseren ze elk jaar ook tal van leuke spelletjes voor hond en baasje.
EN als kers op de taart, elk baasje dat met zijn hond alle spelletjes probeert, mocht aanschuiven voor een mini fotoshoot en kreeg onmetelijk een afdruk mee naar huis.
Je zou voor minder je luie zetel verlaten.

De foto’s van de fotoshoot zijn inmiddels verwerkt en beschikbaar op de website.

3 gedachtes over “Opendeur bij HS Mijn Trouwe Vriend te Neeroeteren.

    • Lichtopstelling was de (te) felle zon en een Lastolite TriGrip reflector die telkens verplaatst werd.
      De uren van de dag geven het verschil. Het was moeilijk om een hoek te vinden met niet te felle shaduwen en dat de mensen en honden de ogen konden openhouden.

      Tegen het einde zat de zon zo laag, dat ik de wachtenden / toeschouwers heb moeten verplaatsen om geen shaduw van hen te hebben. De allerlaatste is stobist (zon was net weg – rennen dat ik heb gedaan naar die fototas…) sb900 is witte plu camera links, lastolite trigrip reflector rechts.

Geef een reactie

