WOEF april nu in de winkel.

De redactie van WOEF heeft van het april nummer weer een juweeltje gemaakt.

Uw hondenfotograaf mocht ook voor deze editie enkele bijdragen leveren. Met enige trots kan ik je melden dat het showbizz artikel “De slag bij Dobor” waarin superhond finalist Starky schittert, de foto’s bij het 2de ras van de maand (de Euraziër) en de coverfoto van de Mechelse Herder van onderstaande zijn.

 Na een lekker lange wandeling met mijn woefkes langs de Dijle, zal de rest van de inmiddels druilerige zondag namiddag gespendeerd worden aan het editeren van de Sheltie foto’s van gisteren.

Nieuwsgierig naar de resultaten? Hou dan het meinummer van WOEF in de gaten.

2 gedachtes over “WOEF april nu in de winkel.

  1. Beste Kurt,

    super bedankt voor het prachtige artikel over mijn ‘star’ Starky; héééééél erg mooi artikel én foto’s!! Wat ben ik trots op mijn manneke! Hier hangt ondertussen de kalender nog steeds op februari…….:-); ook ontzettend mooi!!
    Ik moet er dringend werk van maken om een vergroting te bestellen…..

    Graag tot een volgende keer!!

Geef een reactie

