SnapShot…

Een van mijn beste makkers, die ik al ken sinds mijn twaalfde, emigreerde enkele jaren terug met zijn vrouwke naar Adelaide, Down Under. We zijn al een keertje naar ginds op bezoek geweest. Een intense tijd met hen, en een intens avontuur in de outback (me like!). Dit jaar kwamen Rudinez even terug naar Europa om familie en vrienden met een bezoek te verwennen.

De dag voor hun vetrek was een emotionele reunie met een boel vrienden. Wij mochten er ook bij zijn. Op hun vraag bracht ik de camera mee. En dat snapshots ook mooi kunnen zijn, bewijst dit beeld van hun jongste, Niels.

Een gedachte over “SnapShot…

Geef een reactie

