Let’s have some fun!!!

Fotograferen is puur plezier. Een uitlaatklep waar je je creativiteit de vrije loop kunt laten. Maar, techniek ligt aan de basis van een mooi en kwalitatief eindresultaat. Om de creativiteit en techniek verder te ontplooien, organiseerde ik, met enkele andere leden van het fotografen forum BelgiumDigital, een Shooting Day op de hondenschool “de doorzetters” van Heist-op-den-berg.

In de kantinne van de hondenschool werd een hoekje vrijgemaakt voor het opstellen van een fotostudio. Ikzelf zorgde voor een achtergrondsysteem, Alain voor een setje Elinchroms.

Enkele portretjes in de buitenlucht bij valavond.

 

 

 

Buiten kwam het betere glaswerk van de sportfotografen goed van pas. Sportfotografie is een aparte stiel, en profbody als D3 en D700 presteren duidelijk beter dan mijn D200. Ook al schroef je er dezelfde 200mm f/2.0 prime op (wat een droom van een lens…)

 

 

2 gedachtes over “Let’s have some fun!!!

  1. Hoi Kurt,
    toevalligerwijze kwam ik via google op je hondenwebsite en je blog terecht. Zag daar de prachtige foto’s van mijn Dude staan die je maakte tijdens de SD shoot in januari j.l. Zou je de bestanden naar mij willen emailen s.v.p. dan kan ik ze aan mijn eigen verzameling toevoegen.
    Groetjes,
    Marga

Geef een reactie

