Helpen jullie kiezen?

 

De vorige Flyer, die ik maakte als ondersteuning van de fotoverkoop na een event, is bijna een jaar oud. Tijd dus om iets nieuws te ontwerpen dat universeel kan gebruikt worden. Gewoon als Flyer, maar ook als visitekaartje etc…

 

Ik hou van eenvoud, en de flyer zal dus ook een eenvoudige rustige uitstraling krijgen. Eén kant met adresgegevens + foto (zoals op de oude flyer), de achterkant één wat grotere foto.

 

Onlangs, toen ik mijn portfolio een update gaf, snuffelde ik door de duizenden foto’s die ik dit jaar maakte. Ik ben echter slecht in het maken van keuzes en ik heb helemaal geen idee welke twee van die duizenden foto’s die ik ga gebruiken voor de nieuwe Flyer. Wat wel vaststaat, is dat ik één studiofoto wil gebruiken en één van een buitenreportage.

 

Jullie kunnen me helpen!

Vind je een foto op deze blog of mijn portfolio het einde, laat het me dan weten.

Staat jouw favoriete foto van je viervoeter niet op de blog of de portfolio, maar je vindt hem zo fantastisch dat hij de flyer mag verfraaien, mail me dan de nummer van je keuze door. Met een beetje geluk wordt jouw kanjer gepubliceerd op 2500 exemplaren!

 

 

 

 

De achterkant van de “oude” Flyer met Superhond finalist Starky, Spooky en Kinky

Laat de ideeën voor de nieuwe maar komen…

Geef een reactie

