Sharon

Wie al eens rondgeneusd heeft bij de blogs die ik regelmatig bezoek (INSPIRATIE), of wie mijn eerdere post Moving Forward heeft gelezen, weet dat ik fan ben van het werk van Sharon Mantrose.

 

Vorige week heb ik met Tamara’s vlinderhondje getracht om Sharon te imiteren. Uitgangspunt was om wat meer spontane actie in een studioshoot te steken.

Niet makkelijk voor de fotograaf, maar voor baasje en viervoeter wel een leuk en intens moment van sport en spel…

Hierbij enkele resultaten…

 

 

 

 

 

 

 

Tamara, dank je dat ik je temperamentvolle kanjer mocht fotograferen!

 

 

Geef een reactie

