Kan iemand me wat extra tijd lenen?

Pfff….

‘t Is de laatste tijd ongelofelijk druk geweest. Veel projecten op het werk, artikels en dossiers voor het hondenmagazine WOEF, particuliere fotoshoots en events. En tussen al die drukte moet ne mens nog tijd vinden om vakantie te nemen… Dat is inmiddels gelukt. Een weekje rust in Toscane met mijn madame en tevens de meest bedreven hondenfotograaf assistente. Niemand biedt meer talent en kan honden zo in de lens laten kijken als mijn prullebees! In juli ben ik dan ook nog eens gaan klimmen met een groepje makkers, maten en Maas Genepy (soms ook wat te veel)…

 

Voor WOEF augustus leverde ik een mooi dossier af over de honden in de reclame, en publiceerde ik een leuke reportage over de “Doggendoedag” die de SBDDF in Oostende organiseerde.

 

Tot later…

Geef een reactie

