Geduld is een schone deugd

 

Wie met hondenfotografie snel rijk wil worden heft het bij het verkeerde eind. Honden zijn geen professionele modellen die verstaan wat je juist wilt en die je in de mooie pose en in het juiste licht kan manipuleren. Geduld en wat kennis van honden en hun karakter, zijn vaak de sleutel tot het succes van een geslaagde shoot. Wat betreft inzicht in de psyche van honden ken ik geen betere assistente dan mijn vrouwtje Kathleen. Persoonlijk vind ik dat de fotoshoots vlotter veropen met haar in de buurt, en dan kan ik me 100% op de foto’s concentreren. Onlangs nog een shoot gedaan van Gitta. Een mooi, maar soms shuwe York. De fotoshoot is doorgegaan in de mooie tuin van het baasje. Een tuin om U tegen te zeggen! Een tuin die ook en brede waaier aan fotografische mogelijkheden bood. Binnenkort spreken we nog eens af in de studio….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

