Studio test…

studio_blog.jpg
Walter Verhoeven, een man die honden selecteert en opleid voor film, reclame en theaterproducties, organiseert op de grootste huisdierenbeurs van Vlaanderen “Beestjes en Baasjes” een casting en Look a Like wedstrijd. Om zijn stand wat meer glans te geven wou hij er graag een fotograaf bij. Ik werk voor WOEF al enkele jaren samen met Walter. Hij is niet alleen een hoeksteen in mijn journalistiek netwerk, hij is ook een heel fijn en warm persoon. Zo’n vraag, en kans, kon ik niet laten liggen. Maar echte studio ervaring heb ik niet. Tijd dus om een studio te huren en een en ander uit te testen.

Ik wou weten welk materiaal ik minimum moet huren en welke set-up me een constante en aanvaardbare kwaliteit kan bieden. Na anderhalf uur spelen was dit het resultaat. Een veilige en makkelijke set-up die voldoende consistentie en flexibiliteit bied: Links softbox 40×60 met een output van f 7.1, rechts een plu met output f 6.3.

Met dank aan de modellen: Johan, Gita en Laika (niet op deze foto).

Geef een reactie

